ההרשמה לשנת 2026/27 נמשכת

הצטרפו אלינו ותיהנו משנה של כיף, חוויה ויצירתיות!

עיריית גני תקווה חרטה על דגלה הקמת להקות מחול ייצוגיות בבתי הספר. להקות אלו יקחו חלק באירועים עירוניים חשובים תוך מתן חשיבות לגיבוש חברתי, משמעת, עמידה בפני קהל, ביטחון עצמי ותחושת שייכות.

"אמירים"

יום שלישי
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45

להרשמה

"רביבים"

יום רביעי
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45

להרשמה

"אילות"

יום ראשון
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45

להרשמה

"גנים"

יום שני
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45

להרשמה

"אריאל"

יום שלישי
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45
לכיתות ה'-ו' 14:45-15:45 

להרשמה

"יובלים"

יום שלישי
כיתות א'-ב' 12:45-13:45
כיתות ג'-ד' 13:45-14:45

להרשמה